...The happiest person don't necessarily have the best of everything. They just make the most of everything comes their way <3 Happiness lies for those who have cried, hurted, searched and tried. For only they can appreciate the importance of people who have touched their lives...

Monday, September 3, 2012

K.A.M.I

pucat.gambar tanpa makeup.kesal dengan diri sendiri. *sigh*


Flashback.
17hb. Pagi. ketiduran kat atas sofa disebabkan keterlaluan yang amattt letihnya. faham? 

:p

Haha. Mana taknye tiket bas aku 16hb malam. Last paper aku 15hb. Pagi 17hb tu aku sampai kat kampung halaman aku bagai seorang pejuang yang baru balik dari medan perang. huargghhh. Dengan penuh gagah jalan huyung hayang gendong beg pakaian gedabak besar turun dari bas. Beg laptop+kamera. harapkan beg je besar. pakaian takde ponn. hadoila.

Baju raya tahun ni pulak baju ekspress:

Aku  : pink & biru
Along: hijau
Angah: *status baju raya kurang jelas  
Hyung: purple
Ma: coklat
Abah: purple

Kami. Tiap tiap tahun tak pernah nak sama baju raya. Tak pernah nak ada tema. Maka. Tak pernah ada paksaan. Sebenarnya. Warna baju time raya tu melambangkan kerukunan keluarga kami kah?

Aku tak suka baju sama. Baju sama tu macam boria. Macam koir. Haha. Betul apa? Asal tengok orang baju sama mesti rasa nak gelak senyap senyap *dalam hati je*... "sweet.ni mesti beli kain satu papan ni..!” 
Dan.

Aku mula terfikir. Menyatakan pendapat itu satu kesalahankah...?

 
Psst. Raya tahun ni ada orang datang rumah.
Oke.
Tutup cerita.








Pesan Pada Diri

Pesan Pada Diri