...The happiest person don't necessarily have the best of everything. They just make the most of everything comes their way <3 Happiness lies for those who have cried, hurted, searched and tried. For only they can appreciate the importance of people who have touched their lives...

Monday, November 19, 2012

Rindu

_Dear Ma Abah… *ceewah*


Rindulah dekat kampung. Kat sini bukak mata je nampak bangunan. Sangat tak best. Kalau dekat rumah, bukak mata saja nampak la jugak pokok kayu yang menghijau. Hm.


Tak faham la apa yang orang suka sangat dengan bandar ni. Bukan ada apa pun. Tak ada life. kalau dekat kampung ada la jugak bendang sawah dan sungai. Tenang. Paling boring pun boleh jalan jalan tepi sawah padi sambil hirup udara segar. Boleh kacau kucing lalu depan mata. Boleh photoshoot pemandangan yang indah indah. Boleh hirup bau rumput lepas hujan. Segar. Tssk. Aku rindu. Kat sini alamak bau jalan tar saja lah. Pui. Patut la imunisasi badan aku sudah berkurang sekarang.


Aku rasa la. Jiwa aku lebih kepada kampung ni. http://www.emocutez.com  


Kalaulah bukan sebab assignment bertimbun ni, mesti aku dah lari balik kampung kan?_







Pesan Pada Diri

Pesan Pada Diri